Ochrona danych osobowych
Informacja o ochronie danych osobowych związanych ze stroną internetową w związku z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych firmy
Szanowny kliencie,
w niniejszym memorandum informacyjnym chcemy przekazać Ci szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych. Chcielibyśmy rozpocząć od wyjaśnienia, dlaczego poprosiliśmy Ciebie o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych.
Głównym celem tego przetwarzania jest dostarczanie najnowszych informacji o aktualnych i nowych produktach, usługach oraz o naszych partnerach biznesowych. Dalszym celem jest dostarczenie ograniczonych w czasie ofert i praktycznych informacji w formie pisemnej lub elektronicznej. Staramy się tworzyć oferty szyte na miarę w oparciu o segmentację oraz profilowanie i przedstawiania Ci tylko odpowiednich ofert produktów i usług, aby nie przytłoczyć Cię ofertami produktów, które już posiadasz lub które nie odpowiadają Twoim potrzebom.
Biorąc pod uwagę, że Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, uchylające dyrektywę 95/46/WE, weszło w życie w dniu 25.05.2018 r., dlatego też potrzebujemy uzyskać od Ciebie nową zgodę odpowiadającą nowym wymaganiom.
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych, które przygotowaliśmy w formie pytań, aby niniejsze memorandum informacyjne było jak najbardziej przejrzyste i praktyczne pod względem wyszukiwania informacji. W przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących wyrażonej zgody prosimy o kontakt z naszą infolinią. : +421 948 796 844 lub na e-mail na adres: info@hauzi.sk
TREŚĆ
- Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Jakie przetwarzamy Twoje dane osobowe?
- Z jakich źródeł pochodzą dane osobowe?
- W jakim celu wyraziłeś zgodę?
- Dlaczego dochodzi do profilowania i automatycznego podejmowania decyzji?
- Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe?
- Kim są nasi partnerzy biznesowi?
- Kto może uzyskać dostęp do Twoich danych osobowych?
- Jakie masz prawa przy przetwarzaniu danych osobowych?
- w jaki sposób możesz cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych?
1. KTO JEST ADMINISTRATOREM TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?
Administratorem danych osobowych jest firma, która określa cel i sposoby przetwarzania danych osobowych. W celach marketingowych administratorem Twoich danych osobowych jest firma: Hauzi.com, s.r.o..
2. JAKIE PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
W celach marketingowych przetwarzamy następujące kategorie danych osobowych, aby pomóc nam zidentyfikować zakres produktów i usług, które mogą Ci się spodobać i zaspokoić Twoje potrzeby.
Podstawowe dane identyfikacyjne - imię i nazwisko.
Dane kontaktowe - numer telefonu, adres e-mail.
Informacje o korzystaniu z produktów i usług - z jakich usług korzystałeś u nas w przeszłości, informacje o korzystaniu z internetowej strefy klienta. Na podstawie tych danych możemy Ci polecić odpowiednie produkty i usługi.
Informacje z rejestrów rozmów telefonicznych lub innych interakcji z Tobą, na przykład za pośrednictwem e-maila, czatu, wiadomości SMS.
Dane geolokalizacyjne - dane geolokalizacyjne z przeglądarki internetowej. Dane te zwykle służą do udostępnienia kontaktu do najbliższego pośrednika lub oddziału.
3. Z JAKICH ŹRÓDEŁ POCHODZĄ DANE OSOBOWE?
Dane osobowe wymienione w poprzednim punkcie zbieramy bezpośrednio od Ciebie. Podajesz te dane osobowe w formularzach online lub podałeś je w innych dokumentach. Dane osobowe mogą także pochodzić z publicznie dostępnych źródeł, rejestrów i ewidencji, takich jak krajowy rejestr sądowy. Twoje dane osobowe mogą również pochodzić od osób trzecich, które są uprawnione do dysponowania nimi.
4. W JAKIM CELU UDZIELIŁEŚ SWOJEJ ZGODY?
Wyraziłeś zgodę w celach marketingowych, które obejmują następujące działania:
Oferta produktów i usług. Za Twoją zgodą możemy przekazywać Ci oferty w formie elektronicznej, zwłaszcza w formie wiadomości e-mail lub wiadomości przesyłanych na urządzenia mobilne za pośrednictwem numeru telefonu, poprzez internetową strefę klienta, pisemnie lub w formie rozmowy telefonicznej,
Zautomatyzowane przetwarzanie danych osobowych w celu dostosowania oferty biznesowej do Twoich indywidualnych potrzeb.
Badania rynku i badania zadowolenia klientów korzystających z produktów i usług.
Zgoda wyrażona w celach marketingowych jest dobrowolna. Jest to jednak konieczne, abyśmy mogli przesyłać Ci indywidualne oferty produktów i usług oraz naszych partnerów biznesowych. Nie możemy przedstawiać Ci indywidualnych ofert produktów i usług bez wyrażonej przez Ciebie zgody.
5. DLACZEGO DOCHODZI DO PROFILOWANIA I ZAUTOMATYZOWANEGO PODEJMOWANIA DECYZJI?
Nasza firma stara się dostarczać indywidualnie dopasowane oferty produktów i usług. Z tego powodu profilujemy Twoje dane osobowe za Twoją zgodą. W tym celu wykorzystujemy automatyczne systemy informacyjne, aplikacje internetowe lub kalkulatory. W związku z tym przesyłamy Ci zindywidualizowane raporty oraz oferty produktów i usług naszej firmy. Automatyczna ocena (profilowanie) danych osobowych pomoże nam lepiej zrozumieć Ciebie, poznać Twoje potrzeby, oszacować przyszłe działania i odpowiednio dostosować nasze produkty i usługi.
6. JAK DŁUGO BĘDZIEMY PRZETWARZAĆ TWOJE DANE OSOBOWE?
Wyraziłeś zgodę firmie na okres trwania stosunku umownego i przez następne 10 lat od zakończenia takiego stosunku umownego lub do odwołania swojej zgody. Jeśli nie jesteś lub nie zostaniesz klientem firmy, Twoja zgoda będzie ważna przez 10 lat od momentu udzielenia zgody lub do momentu jej cofnięcia. Po upływie odpowiedniego czasu Twoje dane osobowe zostaną usunięte, ale tylko w zakresie i dla celów, dla których zgoda nie jest wymagana przepisami prawa.
7. KIM SĄ NASI PARTNERZY BIZNESOWI?
Przy wyrażeniu zgody doszło także do akceptacji oferty produktów i przekazywania danych osobowych wybranym przez nas partnerom biznesowym. Nasi partnerzy biznesowi przestrzegają także zasad ochrony danych osobowych i zawarliśmy z nimi umowę na przetwarzanie danych osobowych.
Partnerzy biznesowi to: kwaterodawcy, którzy reklamują swój obiekt noclegowy na naszej stronie internetowej.
8. KTO MOŻE UZYSKAĆ DOSTĘP DO TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?
W związku z przetwarzania danych w celach marketingowych, dostęp do Twoich danych mogą mieć także inne podmioty przetwarzające dane osobowe, tzw. pośrednicy (np. kwaterodawcy), których zadaniem jest świadczenie usług noclegowych lub usług dla naszej firmy. Przykładowo, mogą to być firmy zewnętrzne, które zarządzają naszymi systemami lub innymi usługami zapewniającymi prawidłowe funkcjonowanie firmy i przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych. Zawarliśmy umowę na przetwarzanie danych osobowych z wymienionymi pośrednikami, na podstawie której są oni również zobowiązani do przestrzegania rygorystycznych zasad ochrony danych osobowych.
9. JAKIE SĄ TWOJE PRAWA W PRZYPADKU PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH?
Prawidłowe przetwarzanie Twoich danych osobowych jest ważne dla firm na Słowacji i ich ochrona jest zupełnie oczywista. Przy przetwarzaniu danych osobowych możesz skorzystać z poniższych praw:
Informacja o przetwarzaniu Twoich danych osobowych
Informacje obejmują w szczególności: dane identyfikacyjne i kontaktowe administratora, jego przedstawiciela oraz, w stosownych przypadkach, osoby odpowiedzialnej, cele przetwarzania, kategorie konkretnych danych osobowych, odbiorcę lub kategorie odbiorców danych osobowych, informacje o przekazywaniu danych osobowych do państw trzecich; wykaz Twoich praw, możliwość kontaktu z Urzędem Ochrony Danych Osobowych, źródło przetwarzanych danych osobowych, informacja o tym , czy i w jaki sposób odbywa się zautomatyzowane podejmowanie decyzji oraz profilowanie.
Prawo dostępu do danych osobowych
Masz prawo uzyskać potwierdzenie, czy dane osobowe są lub nie są przetwarzane, a jeśli tak, to masz dostęp do informacji o przetwarzaniu, kategoriach konkretnych danych osobowych, odbiorcach lub kategoriach odbiorców, okresie przechowywania danych osobowych oraz prawie do informacji o Twoich prawach, wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, informacji o źródle danych osobowych, informacji o tym, czy dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji i profilowania, informacji i gwarancji w przypadku przekazania danych osobowych do państwa trzecich lub organizacji międzynarodowej. Masz prawo do przekazania kopii przetwarzanych danych osobowych.
Prawo do korekty
Czy przetwarzamy Twoje nieaktualne lub niedokładne dane osobowe? Na przykład, czy zmieniłeś swój adres zamieszkania? Prosimy poinformuj nas o tym, a zmienimy Twoje dane osobowe..
Prawo do usunięcia (prawo do bycia zapomnianym)
W niektórych przypadkach określonych w ustawie, jesteśmy zobowiązani na Twoje polecenie do usunięcia Twoich danych osobowych. Jednak każdy taki wniosek podlega indywidualnej ocenie, ponieważ firma Hauzi.com, s.r.o. ma obowiązek lub uzasadniony interes w zatrzymaniu danych osobowych (ustawa o rachunkowości itp.).
Prawo do ograniczenia przetwarzania danych
Jeśli chcesz, aby Twoje dane osobowe były przetwarzane wyłącznie w najbardziej niezbędnych celach prawnych lub jeśli chcesz zablokować dane osobowe.
Prawo do przenoszenia danych
Jeśli chcesz, abyśmy udostępnili Twoje dane osobowe innej firmie, przekażemy je w odpowiednim formacie wskazanemu przez Ciebie podmiotowi, chyba że uniemożliwiają nam to jakiekolwiek przeszkody prawne lub inne istotne przeszkody.
Prawo do sprzeciwu i automatycznego podejmowania decyzji w indywidualnych przypadkach
Jeżeli uznasz lub uważasz, że przetwarzamy dane osobowe z naruszeniem ochrony Twojej prywatności i życia osobistego lub z naruszeniem prawa, skontaktuj się z nami i poproś o wyjaśnienie lub wyeliminowanie takiej niewłaściwej sytuacji. Możesz również sprzeciwić się zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i profilowaniu.
W związku z sugestią lub prawem do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych
W celu przedstawienia sugestii lub wniesienia skargi dotyczącej przetwarzania danych osobowych, w każdej chwili możesz skontaktować się z organem nadzorczym, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych Republiki Słowackiej z siedzibą pod adresem ul. Hraničná 12, 820 07 Bratysława 27
Gdzie możesz skorzystać ze swoich praw i czy prawa te są ważne?
Swoje indywidualne prawa można zgłaszać telefonicznie pod numerem: 0948 796 844, wysyłając e-mail na adres: info@hauzi.sk lub przesyłając pisemny wniosek do siedziby firmy lub na adres korespondencyjny: Hauzi.com, s.r.o., ul. Slivkový sad 12, 841 06 Bratysława.
Udzielamy bezpłatnie wszelkich informacji i oświadczeń o przysługujących Ci prawach.
Kiedy możesz oczekiwać od nas odpowiedzi?
Stanowiska i wszelkie informacje o podjętych działaniach przekażemy jak najszybciej, nie później jednak niż w ciągu jednego miesiąca. W razie potrzeby oraz ze względu na złożoność i liczbę wniosków możemy przedłużyć ten okres do dwóch miesięcy. Powiadomimy Cię o przedłużeniu, wraz z podaniem powodów.
10. W JAKI SPOSÓB MOŻESZ WYCOFAĆ ZGODĘ NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH?
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych oparta jest na zasadzie dobrowolności. Oznacza to, że możesz ją wycofnąć w dowolnym momencie. Nie chcesz już otrzymywać ofert produktów i usług od naszych partnerów biznesowych? Przykro nam, ale w pełni szanujemy Twoją decyzję.
Co powinno zawierać takie wycofanie?
Kto składa odwołanie. Proszę podaj swoje imię i nazwisko, adres e-mail / adres zamieszkania, abyśmy mogli Cię zidentyfikować.
Do kogo należy złożyć takie odwołane? Odwołanie możesz wysłać na nasz adres e-mail info@hauzi.sk lub adres: Hauzi.com, s.r.o., Slivkový sad 12, 841 06 Bratislava.
Informację o tym, że nie chcesz, abyśmy przetwarzali Twoje dane osobowe. Jeśli chcesz otrzymywać tylko wybrane oferty, proszę wskaż, o jakie oferty chodzi , abyśmy mogli spełnić Twoją prośbę.
Twój podpis własnoręczny (jeśli wysyłasz pocztą).
W jaki sposób mogę wysłać odwołanie?
Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych można przesłać na piśmie lub e-mailem, abyśmy posiadali jakiś dokument o Twoim wycofaniu. Nie zapomnij podpisać takiego dokumentu.
Pisemne oświadczenie, przesłanie e-maila lub wniosku do siedziby lub na adres korespondencyjny firmy.
Oświadczenie pisemne złożone w którymkolwiek oddziale. Aktualną listę oddziałów można znaleźć tutaj: https://www.hauzi.sk/kontakt.